Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie

W każdej firmie czy instytucji niezbędne są systemy, które zapewnią bezpieczeństwo we wszystkich zakresach działalności. SuccessPoint 5 lipca w Warszawie organizuje konferencje nt. „Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”.

Celem konferencji jest przedstawienie najlepszych praktyk, narzędzi oraz procedur mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony w firmie. Porozmawiamy o tym jak zapobiegać zagrożeniom, jak je rozpoznawać oraz jak radzić sobie w przypadkach wystąpienia incydentów ich skutków.

BLIŻSZE INFORMACJE

Podczas konferencji głos zabiorą m.in:

„Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji”

  • Tomasz Izydorczyk – Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A./wykładowca, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Paweł Westfalewicz – Główny Architekt IT, Zespół Architektury i Bezpieczeństwa IT, Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.

Zagadnienia tematyczne konferencji:

1. Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:

– zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu

– systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji i ochrona danych

– zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy

– prawne aspekty bezpieczeństwa informacji

– systemy monitorowania i zarządzania bezpieczeństwem

– technologie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych

– metody zarządzania ryzykiem

– audyt i kontrola bezpieczeństwa

2. Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne

3. Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)

4. Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:

– zarządzanie incydentami i ciągłością działania,

– scenariusze kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych

5. Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Grupa docelowa:

Przedstawiciele instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych, oraz firm: telekomunikacyjnych, mediów, usługowych, handlowych, produkcyjnych, przemysłowych:

– prezesi i członkowie zarządu;

– pełnomocnicy i doradcy zarządu;

– dyrektorzy i kierownicy techniczni, ds. bezpieczeństwa;

– kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia;

– dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego, ds. zarz. nieruchomościami;

– dyrektorzy i kierownicy IT, finansowi, facility managerowie, dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji, Business Continuity Managerowie, audytorzy.

(Kris)

Powiązane artykuły