Warszatyty „Jak pokonać konkurencję w Sieci w 2017 roku?”

Warsztaty „Nowy potencjał Google Adwords – jak pokonać konkurencję w Sieci w 2017 roku?” przygotowane zostały przez ekspertów Redakcji Magazynu Online. Jednodniowe warsztaty skierowane są do osób które chcą podnieść skuteczność działań w Google AdWords, dowiedzieć się jak pisać reklamy AdWords, poznać nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI.

Podczas warsztatów poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • Jak tworzyć reklamy, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne?
  • Jakie kombinacje haseł i znaków dają najlepsze wyniki w 2017 r. – dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych?
  • Jak analizować i przejmować ruch konkurencji w Google?
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach AdWords, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika?
  • Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają oszałamiające wyniki za niską stawkę
  • Jakie możliwości dają nowe statystyki AdWords i bezpłatne programy do analizy jakości reklam i konkurencji
  • Jakie pomysły remarketingowe dają najlepsze efekty w 2017 roku?

Program warsztatów:

1. Jak tworzyć perswazyjną treść reklam w Google Adwords i skuteczną stronę docelową?

  • Co najlepiej działa w copywritingu w Google Adwords po najnowszych zmianach w panelu administracyjnym oraz w trendach 2017 roku pod względem formułowanych zapytań do Google? – wnioski osobno dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandindowych.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Adwords, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty jest bardzo duża?
  • Co najlepiej działa w 2017 roku jako bezpośrednia przyczyna kliknięć – jak umiejętnie stosować liczby, daty, ceny, rabaty, wielkie i małe litery, aby przyciągnąć wzrok użytkownika?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?
  • Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne – jak w mobile’u najlepiej wyraża się call to action?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego, czy Twój potencjalny klient jest tylko świadom swojej potrzeby, a nie ma świadomości Twojego produktu, a jak napisać reklamę gdy ma świadomość produktu i chce kupić?
  • Na jakich zasadach można promować się na znaki towarowe konkurencji – kiedy nie będzie to czynem nieuczciwej konkurencji i przyniesie wysoki zwrot z reklamy?
  • Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.

2. Jak niekonwencjonalnie konstruować reklamę Adwords, aby się wyróżnić?

  • Nowe funkcjonalności kreatora reklam, które pozwalają się wyróżnić w 2017 rok.
  • Jak umiejętnie stosować rozszerzenia jako bardzo skuteczny element wyróżnienia reklamy? – krytyczny wpływ na AdRank!:

– rozszerzenie objaśnień – jakie słowa i hasła podnoszą klikalność reklamy?

– rozszerzenia linków do podstron – kiedy się sprawdzi rozwiązanie do niedawna dostępne tylko w zapytaniach brandingowych?

-Rozszerzenia informacji w witrynie – kategoria typy/brands

-Nowość! Rozszerzenia z informacją o cenie – jak je umiejętnie stosować, aby podnieść konwersję?

  • Jak czytać statystyki kliknięć rozszerzeń, aby optymalizować całą kampanię?
  • Jak umiejętnie robić rozszerzenia dla urządzeń mobilnych, aby klient zadzwonił?
  • Jak wyróżnić się poprzez treść w rozszerzeniach? – np. dostosowanie treści do pory dnia, rotacja tekstem, etc.
  • Jak w obliczu zmniejszenia liczby znaków w reklamach Adwords pod koniec 2016 roku pisać skuteczne reklamy?
  • Nowość! Wysyłka sms z poziomu reklamy Adwords – w jakich sytuacjach najlepiej sprawdzi się ta funkcjonalność?

3.Google i sieć reklamowa Google – gdzie są największe szanse reklamowe i sprzedażowe za niewielkie pieniądze?

  • Dlaczego stosowanie ogólnych miejsc docelowych jest mało skuteczne?
  • Nowość! Kierowanie na dane demograficzne w sieci wyszukiwania – jak dostosowywać skuteczne komunikaty do płci?
  • Na jakiej zasadzie można i warto kierować na cudze strony www?
  • Nowość! Możliwość modyfikacji stawek w zależności od urządzenia – ciekawe pomysły promocyjne z wykorzystaniem tej funkcjonalności
  • Nowe, wysoko konwertujące i tanie miejsca kierowania – jak za pomocą reklamy na Youtube o niskim budżecie zbudować wrażenie silnego brandu i zdobyć ogromny zasięg?
  • Sprytne kombinacje metod kierowania reklam: tematy, słowa kluczowe, remarketing, kierowanie wg zainteresowań, wg danych demograficznych – jak je umiejętnie łączyć dla najwyższej konwersji?
  • Beacony w Google maps jako szansa dla lokalnego biznesu – zapowiedź zmian
  • Jak tworzyć reklamy kierowane do użytkownika mobilnego, gdzie responsywność to już niewystarczający standard?

4. Jak interpretować nowe i zaawansowane statystyki AdWords, aby pokonać konkurencję?

  • W jaki sposób sprawdzić konkurencję w AdWords?
  • Jak podejmować dobre decyzje na podstawie udziału w wyświetleniach oraz pozycji w wyszukiwarce?
  • Atrybucja w AdWords, czyli jak interpretować raporty konwersji, żeby sprawdzić które kampanie/ grupy reklam/ słowa kluczowe przynoszą bezpośrednie konwersje, a które wspomagają proces osiągnięcia konwersji
  • Nowość! Raporty cross-device w atrybucji konwersji do konkretnego urządzenia – narzędzie, które wspiera wielokanałowe działania marketingowe
  • Nowość! Informacje o przyczynach odrzuceń – jak wyciągać prawidłowe wnioski dla kampanii
  • Jakie informacje dla kampanii niesie względny CTR i jak dzięki niemu podnieść jej skuteczność?
  • Jak podejmować decyzje na podstawie wskaźnika jakości reklam Quality Score?
  • Możliwości, jakie daje zastosowanie symulatora stawek
  • Jak sprawdzać jakość kampanii bez „nabijania” fałszywych wyświetleń?
  • Inne, sprytne zastosowania zaawansowanych narzędzi – Keyword Insertion Tool, odliczanie czasu trwania promocji i inne

5.Wysoko konwertujące pomysły na remarketing

  • Jak dotrzeć z remarketingiem do użytkowników spoza własnych stron www?
  • Nowość! Listy remarketingowe na poziomie konta – co to daje reklamodawcom?
  • Jak tworzyć listy remarketingowe w następstwie określonych zachowań użytkowników na stronie i jak dopasowywać do nich treść reklam? Przykłady najlepszych połączeń
  • Najlepsze hasła „call to action” w reklamach remarketingowych pod względem statystyk konwersji z 2016 roku – wnioski dla marketerów
  • Nieoczywiste możliwości remarketingu – jak wykorzystać ich pełen potencjał?
  • Zaawansowane pomysły na remarketing – najlepsze przykłady z praktyki marketerów

Prowadzący:

Krzysztof Wroński – Certyfikowany Trener Google AdWords. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

Miejsce i termin

Poznań,

  • 24.04.2017 r.
  • 10:00-17:00
  • Omega
  • ul. Dąbrowskiego 79

Warszawa,

  • 25.04.2017 r.
  • 10:00-17:00
  • Golden Floor Plaza
  • al. Jerozolimskie 123A

Katowice,

  • 26.04.2017 r.
  • 10:00-17:00
  • Europrofes
  • ul. Stawowa 10

Koszt uczestnictwa

Koszt udziału 1 osoby w warsztatach wynosi 999 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały szkoleniowe, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach.

Uwaga! Niższa cena na zgłoszenia nadesłane do 6 kwietnia 2017 r. – 899 zł + VAT!

(Kris)

Powiązane artykuły