Produkowane w podwrocławskim Podgórzynie pralki są promowane w bardzo nietypowy sposób. Pomaga w tym znana projektanta Gosia Baczyńska
Chodzi o konkretny model pralek – LG Big In. Spełniają one ponoć potrzeby najbardziej wyrafinowanych klientów. Produkty są bowiem wyposażone w technologię 6 Motion. Została ona zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających kreacjach tworzonych przez projektantów. Pralki dają gwarancję perfekcyjnego prania takich dzieł sztuki.
Kulminacyjnym punktem kampanii PR i firmy LG był spektakl modowy, podczas którego Gosia Baczyńska odsłoniła swoją kolekcję. Akcja nazywała się „Wielkie Pranie LG”. Podczas wydarzenia tradycyjny wybieg został zastąpiony przez specjalnie opracowaną scenografię, a modelki wcieliły się w role aktorek. Na scenie goście mieli okazję podziwiać, m. in. Małgorzatę Niemen czy Katarzynę Trzcińską. Współpraca z Gosią Baczyńską to jedna z kluczowych wizerunkowych kampanii LG Electronics. Strategia PR ma za zadanie zbudować wiarygodność produktów, dzięki temu, iż są używane i rekomendowane przez autorytety, m. in. w dziedzinie mody.
– Nie ma lepszej rekomendacji niż projektant mody, który na co dzień używa i poleca pralkę do pielęgnacji swoich cennych kreacji, które tworzy – mówi Ewa Lis, PR Manager LG Electronics Polska odpowiedzialna za kampanię PR.
W ramach kampanii przewidziane zostały także działania post eventowe. Podczas pokazu projektantka poprosiła gwiazdy polskiego show biznesu o złożenie podpisów na kultowej już pralce Big In, którą LG przekaże dla wychowanek domu poprawczego w Falenicy.
(Pa)