Wiosenne nowości

Arteta wprowadza do sprzedaży limitowaną linię produktu DayUp Pearls – Summer Edition. To trzy nowe warianty smakowe inspirowane letnimi drinkami: Piña Colada, Mojito, Margarita

Nowe propozycje to rozszerzenie linii DayUp Pearls, w której do tej pory dostępne były w 6 wariantach smakowych. Trzy nowe produkty z linii Summer Edition to specjalna, limitowana edycja dostępna w ofercie marki w sezonie letnim. Wszystkie nowości to mix musów owocowych, wzbogaconych o charakterystyczną słodką, a zarazem orzeźwiającą nutę smakową.

W limitowanej edycji znajdują się: Piña Colada, czyli połączenie ananasa i kokosa inspirowane kubańskim drinkiem. Drugi smak to Mojito – mix mięty i limonki, natomiast Margarita to truskawka i limonka z dodatkiem delikatnej nuty bazylii. We wszystkich smakach znajdziemy również śmietankę kokosową i tapiokę, które stanowią bazę produktu.

– Według danych konsumenckich firmy Mintel, niemal trzy piąte konsumentów na rynku niemieckim, hiszpańskim i włoskim przyznaje, że lubi próbować limitowanych edycji smakowych. W Polsce ten odsetek jest nieco wyższy, osiągając 70 proc.” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel.

DayUp to marka podążająca za zdrowymi trendami, nie tylko na rynku spożywczym, ale także lifestylowym.

– Znając preferencje naszych konsumentów, staramy się zawsze wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom wprowadzając nowe produkty na rynek. W tym sezonie postawiliśmy na orzeźwiające i nieoczywiste połączenie inspirowane letnimi koktajlami. Limitowana edycja DayUp Pearls Summer będzie dostępna od kwietnia 2019 roku.” – komentuje Bartosz Ponikło, Dyrektor ds. Marketingu Arteta.

Oferta będzie dostępna do wyczerpania zapasów

Cała gama produktów DayUp Perls to smaczna alternatywa dla deserów mlecznych, a przy tym całkowicie naturalna. Hasło marki #bezściemy w pełni oddaje skład produktów. Nie zawierają one sztucznych substancji zapachowych, wypełniaczy, syntetycznych witamin, dodatków, barwników, polepszaczy smaków oraz konserwantów. Do ich wyrobu nie użyto cukru, słodzików, syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzanych. To desery wegańskie oraz naturalnie bezglutenowe. Nowe smaki DayUp Pearls trafią do sprzedaży w kwietniu 2019 roku. Cena rekomendowana 3,49 zł.

AnPl

Powiązane artykuły