Wrocławski gigant nawiązał współpracę z Navitel

NAVITEL Poland, filia wiodącego dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych, nawiązała strategiczną umowę z firmą KOMSA Polska, na mocy której wrocławski gigant zajmie się dystrybucją wchodzących na rynek urządzeń PND z logo NAVITEL.

– Szukaliśmy solidnego dystrybutora dla nowej kategorii produktowej w portfolio, jaką są urządzenia nawigacyjne PND. Według naszych analiz rynek nawigacji samochodowych jest nadal stabilny z tendencją wzrostową, dlatego postanowiliśmy odnaleźć na nim swoją niszę. Z pomocą firmy KOMSA Polska, która będzie naszym głównym dystrybutorem tej gamy produktów, chcemy nie tylko zaopatrywać rodzime sieci z elektroniką, ale w niedalekiej przyszłości także rynki wschodnie – zdradza Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Polska.

KOMSA Polska to spółka córka niemieckiego koncernu KOMSA AG. Wrocławska firma w swojej ofercie posiada elektronikę mobilną i użytkową, rozwiązania telekomunikacyjne oraz sprzęt IT. Firma zapewnia też wsparcie w zakresie magazynowania, brandowania i serwisu.

– Nasza nawigacja NAVITEL 500 będzie najtańszym urządzeniem w swojej klasie, dlatego już teraz upatruję w jej wprowadzeniu dużego sukcesu sprzedażowego. Cena, którą zaproponujemy będzie atrakcyjna głównie ze względu na własne mapy, które implementujemy do urządzenia. Mając wsparcie dużego dystrybutora jesteśmy w stanie w ciągu kilku miesięcy opanować ten segment elektroniki – dodaje Tobiasz Jankowski.

 

IMG_0130

IMG_0130

– Kluczem do sukcesu na wymagającym rynku jest elastyczność i stałe poszerzanie oferty produktowej. Uważnie obserwujemy trendy i prognozy sprzedażowe, a te jednoznacznie wskazują na spore zainteresowanie tradycyjnymi nawigacjami samochodowymi. Od 2 lat słyszymy, że nawigacja w telefonie zastąpi nam tradycyjne urządzenia samochodowe do nawigowania. Wyniki sprzedażowe kolejny rok z rzędu pokazują, że nie jest to prawdą. Dzięki naszym możliwościom dotarcia do odbiorcy oraz przystępnej cenie urządzenia na półce jesteśmy w stanie wypracować duży wolumen sprzedaży, zwłaszcza że przed nami okres przedświątecznych zakupów i wzmożona aktywność drogowa Polaków związana właśnie ze Świętami – tłumaczy Monika Malska-Łabuz, Bussines Unit Manager Retail & Elektro Chains w KOMSA Polska.

(Kris)

Powiązane artykuły