Brand24 współpracuje z Białym Domem

Firma Brand24, założona przez Wrocławianina, nawiązała właśnie współpracę z Białym Domem i będzie pomagać w kampanii zainicjowanej przez Pierwszą Damę.

To nie pierwszy tak prestiżowy klient, którego obsługuje Brand24.

Wrocławska firma zajmująca się monitoringiem internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, jest już dobrze znana w sieci. Wśród jej klientów są tacy giganci jak Intel, IKEA, Carlsberg, Vichy, Panasonic czy Air France.

Już wkrótce do klientów Brand24 dołączy bardzo prestiżowy klient, w postaci Białego Domu, a dokładniej biura Pierwszej Damy USA.

Brand24 będzie bezpośrednim partnerem kampanii mającej na celu promocję edukacji generacji Z w Stanach. Mowa o kampanii „Better Make Room” zainicjowaną przez Michelle Obamę i skierowaną do młodzieży w wieku 14-19 lat. Brand24 zajmie się śledzeniem jej efektów. Założyciel firmy, Michał Sadowski mówi, że taka współpraca z pewnością urealni firmę wśród amerykańskich klientów, co powinno pozwolić na podbój tamtego rynku.

– Czasami trudno sobie wyobrazić, że skromne polskie narzędzie jest używane w tak prestiżowej instytucji, ale to chyba kompleksy, z których Polacy powinni szybko wyrosnąć. Nasze produkty są często lepsze niż zagraniczne i musimy „jedynie” dogonić pewnością siebie jakość tego, co tworzymy – mówi Michał Sadowski

Oprócz Brand24 partnerami akcji zostały takie firmy jak Mashable, NBC i Vine.

(KrzKr)

Powiązane artykuły