CCC rozszerza akcję „Daj swoim butom drugie życie

Grupa CCC sukcesywnie rozszerza akcję „Daj swoim butom drugie życie”. Jej celem jest zbiórka używanego obuwia, które następnie zostaje zagospodarowane w odpowiedzialny sposób. Obecnie w całej Polsce znajduje się już 50 punktów, w których klienci mogą zostawić buty. Do końca czerwca w specjalne pojemniki zostanie wyposażonych większość sklepów CCC.

– Zainicjowana w 2020 roku akcja „Daj swoim butom drugie życie” spotkała się z bardzo pozytywną reakcją naszych klientów. W ramach pilotażu zebraliśmy aż 10 ton zużytego obuwia. Otrzymywaliśmy także dużo pytań o to, kiedy udostępnimy kolejne lokalizacje. Postanowiliśmy więc, że już do końca czerwca, specjalne pojemniki na zużyte obuwie staną na stałe w większości sklepów CCC w Polsce! – mówi Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail w CCC w Grupie CCC.

W ramach akcji klienci CCC mają możliwość przekazania używanej pary obuwia dowolnej marki, w każdym rozmiarze i fasonie. Firma zadba, aby wszystkie buty zostały zagospodarowane w odpowiedzialny sposób. Część z nich, po dezynfekcji i drobnych naprawach, trafi do potrzebujących, reszta zostanie bezpiecznie zutylizowana. W ten sposób spółka dba o środowisko naturalne i promuje świadome korzystanie z produktów. Osoby, które włączą się w projekt i oddadzą zużyte obuwie do pojemników, otrzymają specjalny voucher rabatowy na zakupy w CCC.

Grupa CCC dąży do zamknięcia obiegu i racjonalnego wykorzystywania zasobów. Spółka na co dzień podejmuje szereg działań w tym obszarze, jak np. wprowadzenie do oferty kolekcji GoForNature stworzonej z materiałów przyjaznych środowisku, wspomniana zbiórka używanego obuwia czy powtórny obieg materiałów. 90% odpadów poddawanych jest recyklingowi, a wszystkie opakowania e-commerce i torby w sieciach sprzedaży zostały wymienione z plastikowych na papierowe z certyfikatem FSC. To tylko niektóre z wielu projektów Grupy CCC, całość zebrana jest w kompleksowej strategii biznesowej GO.25.

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.

Oprac. IKry

 

Powiązane artykuły