Infor – blisko 130 zatrudnionych i nowa siedziba

 

Nowi menedżerowie, pracownicy działu wsparcia oraz obsługi klienta, programiści, administratorzy systemowi i planiści rozpoczynają pracę we wrocławskim oddziale amerykańskiej firmy Infor. Utworzone w kwietniu br. Center of Excellence Infor zajmuje się rozwijaniem i wspieraniem oprogramowania.

Z aplikacji, udostępnianych m.in. w technologii cloud, korzystają duże i prestiżowe firmy w Europie. Infor obsługuje ponad 700 klientów w Polsce i 73 tysięcy na świecie. W lipcu do wrocławskiego Center of Excellence Infor dołączy 51 nowych pracowników. Dopełnią oni grupę 38 wcześniej zatrudnionych. Z kolejnymi 39 osobami podpisane są już umowy.

– Dotychczasowe efekty rekrutacji są niezwykle pozytywne – mówi Artur Sawicki, dyrektor Center of Excellence Infor we Wrocławiu – Cieszymy się, że na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest Wrocław, wielu młodych profesjonalistów decyduje się związać z firmą Infor. Przekonuje ich stabilność globalnej firmy, możliwość pracy dla światowych klientów, połączona z przygodą współtworzenia zupełnie nowej organizacji i atrakcyjną ścieżką kariery.

Daria Kitel_wersja autobusyPierwsze miesiące działania Infor we Wrocławiu utwierdziły decydentów z amerykańskiej centrali, że postawienie na Wrocław było dobrą decyzją. Wcześniej niż pierwotnie zakładano uruchomione zostały rekrutacje do kolejnych zespołów. Spółka podwyższa zatem plany zatrudnienia: z założonych na ten rok 170 miejsc pracy firma stworzy ponad 200. Do 2018 Infor zatrudni łącznie ponad 500 osób.

Zespół Infor pracuje w biurowcu Oniro przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36. Jest to tymczasowa lokalizacja. Już w październiku powiększający się sukcesywnie zespół przeniesie się do docelowej lokalizacji – w ścisłym centrum Wrocławia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekrutacja trwa

Poszukiwani są specjaliści do działów: rozwoju oprogramowania (technologie C++/C#, Java, VB.NET), wsparcia klienta, administrowania systemami ERP, usług wdrożeniowych i wsparcia usług wdrożeniowych. Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z profilami stanowisk pod linkiem.

Globalna marka, możliwość rozwoju oraz budowanie firmy od podstaw: te argumenty podają nowozatrudnieni pracownicy Infor.

Marek Gołuchowski, AMS Team Leader, Infor:

– AMS w moim stanowisku oznacza „Application Management Services”: to nazwa działu do zadań specjalnych. Gdy klient ma niestandardowe oczekiwania względem oprogramowania, wówczas wkraczamy my. Właśnie minął pierwszy miesiąc mojej pracy. Choć to krótki okres, to już z zespołem bardzo wiele przeszliśmy. To właśnie możliwość budowania firmy „od zera” przyciągnęła mnie do aplikowania. Mogę wpływać na to jak będzie wyglądała firma, uczestniczę w podejmowaniu ważnych decyzji i mam m.in. możliwość bezpośredniego poznawania wysokich rangą menedżerów. Sam proces rekrutacji przebiegł bardzo sprawnie: sam się zgłosiłem do firmy, a w przeciągu tygodnia odbyłem dwie rozmowy. I już.

Karolina Pulchny, Functional Product Support Analyst, Infor:

– Zawsze chciałam związać się z sektorem IT. Dlaczego? – bo to przyszłość. Ukończyłam Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, a wcześniej pracowałam w bankowości inwestycyjnej. Firmę Infor poznałam podczas wrocławskich targów pracy Career Expo, gdzie rozmawiałam z ambasadorami firmy. Do aplikowania przekonała mnie możliwość pracy w międzynarodowym środowisku – to, że można się tu wiele nauczyć i poznać osoby otwarte na nowe wyzwania. Dla mnie to świetny start, bo mogę wejść do branży IT nie mając wykształcenia kierunkowego – przydają się inne moje umiejętności, w tym znajomość języków. Teraz zajmuję się wsparciem klientów Infor w Niemczech – firm, które oprogramowanie Infor wspiera w operacjach księgowo-finansowych, takich jak fakturowanie czy rozliczanie podatków. Choć jestem jeszcze „na okresie próbnym”, to już mam możliwość wyjazdu szkoleniowego do Niemiec. Celem szkolenia będzie poznanie metod pracy kolegów i koleżanek z dłuższym stażem. Cieszę się, że Infor inwestuje w młodych ludzi. Dzięki temu mam okazję pracować z osobami pełnymi entuzjazmu i motywacji.

Alicja Błaszczyk, Resource Planner, Infor:

– Moja praca polega na planowaniu zasobów niezbędnych do wykonania poszczególnych projektów, prac zgodnie z potrzebami klienta – biorąc pod uwagę potencjał każdego pracownika, wykształcenie, umiejętności. Pracę w Inforze rozpoczęłam 1 lipca. Pierwszy raz zetknęłam się z firmą gdy ogłosiła ona uruchomienie Center of Excellence we Wrocławiu. Dlaczego zdecydowałam się aplikować? – bo zawsze chciałam pracować w firmie rozpoznawalnej na świecie, w międzynarodowym środowisku, w którym mogłabym wykorzystać swoją znajomość języków, zdobyte wykształcenie i doświadczenie. Już wiem, że tu wiele się nauczę, będę mogła się rozwijać, poznam nowych ludzi.

(MKO)

Powiązane artykuły