MojaAviva dla pobytu i leczenia w szpitalu

Aviva wprowadziła kolejną funkcjonalność dla klientów korzystających z serwisu MojaAviva – mogą w pełni online zgłosić pobyt i leczenie w szpitalu. Dzięki temu zgłoszenie jest łatwiejsze, a wypłata świadczenia szybsza. Nowość jest istotna, gdyż roszczenia z umów szpitalnych należą do najczęściej zgłaszanych przez klientów. Udział szkód i roszczeń przekazywanych online przekroczył 40%.

Tym samym poszerzył się zakres roszczeń z ubezpieczeń na życie i zdrowie, które klienci mogą składać cyfrowo, przez MojąAvivę. Już od pewnego czasu klienci mogą w ten sposób wnioskować o wypłatę w związku z wypadkiem, a uczestnicy grupówek również o świadczenia z tytułu urodzenia lub adopcji dziecka oraz śmierci bliskich. W przypadku grupówek świadczenia wypłacane są nawet w dniu zgłoszenia. MojaAviva pozwala też na wygodne sprawdzenie statusu zgłoszenia, niezależnie od tego, czy było cyfrowe, telefoniczne, mailowe czy przesyłane pocztą.

 

Co kilka tygodni, a ostatnio nawet częściej, komunikujemy udostępnienie kolejnych nowości dla naszych klientów korzystających z MojejAvivy. Do zalet naszego portalu przekonało się już ponad pół miliona klientów. Kolejnych pozyskujemy poprzez wygodę, jaką zapewniają funkcjonalności sprzedażowe i samoobsługowe. Udostępniamy też usługi dodatkowe na preferencyjnych warunkach, czego przykładem jest telemedycyna. Dużą rolę w popularyzacji MojejAvivy odgrywają nasi agenci, bo portal jest ułatwieniem zarówno dla klientów, jak i dla nich – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy ds. sprzedaży i marketingu.

 

MojaAviva obejmuje ubezpieczenia na życie i zdrowie, produkty emerytalne (IKE i IKZE), ubezpieczenia majątkowe, a także usługi inwestycyjne (TFI i OFE). Jest najbardziej wszechstronnym serwisem online dla klientów ubezpieczeń w Polsce.

W 2020 r. Aviva jako pierwszy podmiot na rynku udostępniła klientom w pełni zdalną ścieżkę zakupu ubezpieczenia na życie online (ePolisa), uzupełnioną w tym roku o zdalną weryfikację tożsamości z użyciem MojeID.

W MojejAvivie klienci mogą zarejestrować większość szkód i roszczeń ze swoich polis. Dla najważniejszych, takich jak szkody OC, AC, BLS, NNW, a także dla roszczeń z polis grupowych, klienci mogą otrzymać automatyczną propozycję likwidacji szkody i wypłaty środków na swoje konto.

 

 

 

Oprac. (JuNie)

Powiązane artykuły