Nowy sponsor Śląska Wrocław

Największa firma bukmacherska w Polsce nawiązała współpracę ze Śląskiem Wrocław. Logo STS pojawi się podczas meczów na stadionie, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu.

Porozumienie pomiędzy Śląskiem Wrocław, a firmą STS będzie obowiązywać do końca obecnego sezonu.

Wrocławski klub podpisał z firmą STS umowę, zgodnie z którą materiały promujące STS pojawią się w czasie meczów na bandach reklamowych, ściankach sponsorskich, a także na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu. Dodatkowo sponsor otrzyma także pulę biletów, które kibice będą mogli wygrać w licznych konkursach organizowanych w lokalach STS w województwie dolnośląskim, a także na profilach firmy w mediach.

– STS wspiera cały polski sport. Sponsorujemy nie tylko reprezentację Polski w piłce nożnej, ale także liczne kluby w całym kraju. Dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy ze Śląskiem Wrocław. Decyzja była tym łatwiejsza, że mieliśmy bardzo dobre doświadczenie z ubiegłosezonowej współpracy. Liczymy, że nasze wsparcie pomoże klubowi w procesie stabilizacji i spokojnym utrzymaniu w Ekstraklasie – podkreśla Mateusz Juroszek, prezes STS

Przy okazji meczów we Wrocławiu powstanie także specjalna strefa kibica wyposażona w urządzenia zręcznościowe, w tym m.in. bramka celnościową, piłkarzyki czy konsole do gier. Fani Wojskowych będą mogli wziąć udział w konkursach i zabawach, które przeprowadzi tam bukmacher.

– To pierwsza umowa sponsorska w nowym roku i dlatego jej podpisanie bardzo nas cieszy. To również kolejny sukces Działu Marketingu, który wcześniej dobrze wystartował z Programem Lojalnościowym „Ekipa” i udanie powrócił do akcji „Śląsk Wrocław rusza w trasę”. Współpracę z firmą STS traktujemy jako świetny prognostyk i znak lepszych czasów. Teraz czekamy na kolejne firmy, które zechcą dołączyć do rodziny Śląska Wrocław i poznać biznesową ofertę naszego klubu – zachęca prezes Śląska Wrocław Paweł Żelem

(KrzKr)

Powiązane artykuły