Spyrosoft rośnie i otwiera nową spółkę

Cyfryzacja to podstawowy trend w gospodarce oraz priorytet w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Przejście na nowe technologie nabiera dzisiaj tempa, bo w dobie pandemii zyskują one większe znaczenie i pozwalają szybciej dostosować się do zmiennego otoczenia. W efekcie rośnie zapotrzebowanie na kompleksowe i dobrze dopasowane rozwiązania cyfrowe. Grupa Spyrosoft rozumie oczekiwania klientów i otwiera nową spółkę Unravel, która oferuje usługi z zakresu business i product design.

– W procesie wytwarzania rozwiązań cyfrowych najważniejsze są jego pierwsze etapy, gdyż to one decydują o późniejszym sukcesie lub porażce całości. Badania, prototypowanie, eksperymentowanie i testowanie pomysłów wspólnie z użytkownikami na samym początku tworzenia rozwiązania to klucz do uniknięcia błędów, których eliminacja po wdrożeniu może kosztować sto razy więcej niż na początku. – mówi Jarosław Mroczek, CEO Unravel S.A.

Wraz z powstaniem kreatywnej siły Grupy – spółki Unravel, oferta Grupy Spyrosoft powiększyła się o usługi takie, jak: product design – zapewniający najlepsze doświadczenia użytkownikom produktów cyfrowych, product management – wspierający procesy operacyjne klienta, audyty i testy doświadczeń użytkownika, a także akcelerator innowacyjności, który pozwala na szybkie walidowanie koncepcji nowych produktów z ich przyszłymi użytkownikami.

Unravel pomaga klientom dostosować się do zmieniającego się otoczenia biznesowego, być konkurencyjnym, a także wcielać w życie pomysły na kolejne produkty czy usługi cyfrowe. Eksperci nowej spółki wykorzystują w swojej pracy metodę Design Sprint. Dzięki temu ich klienci mogą zaoszczędzić miesiące pracy i zrealizować swoje cele w kilka tygodni.

Dlaczego Grupa zdecydowała się na nowy brand?

Oferta Unravel, choć komplementarna z tym, co obecnie oferuje Grupa Spyrosoft, realizowana jest w oparciu o inne metody i filozofię pracy. W obszarze product design kluczowe jest eksperymentowanie i poszukiwanie najlepszych rozwiązań, a najchętniej stosowaną filozofią pracy – Design Thinking. Ta odrębność metod pracy oraz portfolio usług zadecydowały o utworzeniu nowej marki w ramach Grupy.

– W Unravel stawiamy na kulturę eksperymentowania. Dzięki temu zespół, który tworzymy posiada przestrzeń do kreowania i testowania swoich pomysłów. Wierzymy, że autonomia, chęć samodoskonalenia oraz poczucie celu tworzą razem doskonałe podłoże, na którym mogą rozwijać się organizacje nastawione na rozwój i wzrost. Taki jest mój pomysł na spółkę Unravel od samych jej początków. – komentuje Jarosław Mroczek.

Siła w Grupie

Obecność Unravel w Grupie Spyrosoft pozwala oferować klientom wsparcie na każdym etapie cyklu życia produktu – od pomysłu i jego wstępnych weryfikacji, przez stworzenie i wdrożenie oprogramowania, po jego późniejszy rozwój i utrzymanie.

– Oferta Unravel skupia się na wczesnych fazach projektowania produktów i usług biznesowych, podczas gdy pozostałe spółki Grupy Spyrosoft specjalizują się w ich dostarczaniu. Dzięki temu oferujemy naszym klientom kompleksowe podejście do procesu cyfryzacji. Dzisiaj, te pierwsze etapy prac mają szczególne znaczenie, bo pozwalają na szybkie i efektywne stworzenie i dostosowanie produktów cyfrowych do zmieniającego się otoczenia. – mówi Sebastian Łękawa, Członek Zarządu Spyrosoft S.A.

 

MaJa

Powiązane artykuły