Zadworny zastąpi Tomaszkiewicza

Duże zmiany w strukturach Volkswagena w Polsce. 1 czerwca 2015 r. nowym dyrektorem marki zostanie Łukasz Zadworny. Dotychczasowy dyrektor Volkswagena Wojciech Tomaszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora projektu Das WeltAuto.

fot. VGP | Łukasz Zadworny przez ostatnich 6 lat zarządzał marką Skoda w naszym kraju

fot. VGP | Łukasz Zadworny przez ostatnich 6 lat zarządzał marką Skoda w naszym kraju

Nowy dyrektor marki Volkswagen w Polsce, który swą funkcję obejmie 1 czerwca od 13 lat związany jest z marką Skoda. Łukasz Zadworny przez 7 lat pełnił funkcję dyrektora Działu Marketingu, przez ostatnie 6 lat zarządzał marką w naszym kraju. W tym czasie marka Skoda osiągnęła pozycję lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce i utrzymuje ją nieprzerwanie przez ostatnie 6 lat. W 2009 roku udział w rynku marki Skoda wyniósł 11 procent. W roku 2014 zarejestrowano 43.301 szt. co przełożyło się na 13,3 procent udziału w rynku samochodów osobowych w Polsce.

 

 

 

 

fot. VGP | Wojciech Tomaszkiewicz, dotychczasowy dyrektor marki Volkswagen, w dniu 1 czerwca 2015 r. obejmie stanowisko dyrektora projektu Das WeltAuto

fot. VGP | Wojciech Tomaszkiewicz, dotychczasowy dyrektor marki Volkswagen, w dniu 1 czerwca 2015 r. obejmie stanowisko dyrektora projektu Das WeltAuto

Wojciech Tomaszkiewicz do końca maja będzie pełnił funkcję dyrektora marki Volkswagen, którą objął w listopadzie 2012 roku. W okresie gdy zarządzał marką Volkswagen, notowała ona rekordowe wyniki. W 2014 roku zarejestrowano 31.258 osobowych Volkswagenów w Polsce (2012: 22.640 szt.). Udział w rynku w minionym roku wyniósł 9,6 procent (2012: 8,37%). Das WeltAuto to program sprzedaży samochodów używanych obejmujący cztery marki: Volkswagen, Volkswagen Samochody Użytkowe, Skoda oraz Seat.

Das WeltAuto i rozwój biznesu samochodów używanych jest bardzo ważnym projektem koncernu Volkswagen AG na wszystkich rynkach, w tym także na rynku polskim. Zakłada on stworzenie profesjonalnych struktur w sieciach dealerskich, które zagwarantują w przyszłości dodatkowe źródło przychodów, umożliwią markom lepszą kontrolę nad zarządzaniem wartościami rezydualnymi oraz zapewnią dodatkowy wolumen sprzedaży samochodów nowych.

 

W ramach Das WeltAuto oferowane są tylko wyselekcjonowane samochody. Każde auto jest dokładnie sprawdzane, przechodząc przez szczegółową listę kontrolną, zawierającą aż 117 punktów. Dzięki potwierdzonej historii i przebiegowi dealerzy zapewniają pewny produkt i bezpieczeństwo transakcji.

(piw)

fot. VGP

Powiązane artykuły